♥emma,tim,lina♥

Hej! :)
vad gör alla nudå? själv sitter man dock och lyssnar på spotify, som vanligt:D
nyss for emma och tim och jojjo och ebba hem, dom hade vart här, men emma var tvungen vara hemma 9, och jag fick inte ha kompisar till nå mer än 9 ;P haha, allt detta pga tim! ;D haha, egentligen inte men, haha ;P
direkt efter skolan for emma och tim och jag hem till mej och satt i mitt rum & snacka ett tag, men sen gick vi in i hildas rum och såg tv ;) eller såg tv och såg tv, vi höll på med varandras mobiler och smsa och snacka;P
sen gick jag och emma upp och åt, och sen gick vi ner och in i mitt rum, där vi gick upp i min säng, där vi var i 2timmar typ ;P det vart grymt varmt där, för vi är jue så heta! ;D <3 men sen då kom jojjo och ebba och knacka på mitt fönster, sen kom dom in och då snacka vi ett tag, men så vart emma tvungen att fa hem ;( så då for dom andra oxå och då satte jag mig vid datorn, och här är jag nu! :D haha ;P tp den korta versinonen (stavning?) av saken! ;)
hihi :D
imorrn blire att va med emma & tim :D ♥ gillar folket! ;-*

www.volymknappen.blogg.se
www.vikstromtim.blogg.se
♥♥♥♥♥

pussen, godnatt, blir sista inlägget för idag! :D

upd; kolla just statistik, har i genomsnitt 7,2 besökare på 10 dar! :D typ stolt, hehu :D




jag kanske möjligtvis typ gillar dej... ♥


Kommentarer
Postat av: agnes

söte du =)<3

2009-12-07 @ 22:42:05
URL: http://agnesgrandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0