faail!

hejhej, nu har jag typ värsta tråkigt, ska nog gå och dejta duschen lite senare.
idag vare då handbollensdag. vi hade trott att det skulle komma typ 60pers och det kom typ 25... ;P
menmen, ja då första matchen för dan var jag med i, och det blev den enda jag spela! ;o för mina knän och min hals ville inte alls vara med! ;O vi får se om jag kan vara med på träningen idag ;( hoppas det!  men ist har jag dömt massa matcher och suttit i seketariatet (stavningen?) ett tag. och hela skiten sluta vid typ halv 2? ;O menmen, såäre ibland ;( fast typ tråkigt, och det var bara jag, jojjo och tea som var där från vårt lag, eller ja, hanna var ju där, men hon satt typ bara i seketariatet (?) och spela ju dåe ingenting ;p men en kul sak är att hanna snart blir av med korsetten! (y) typ kul att hojn får komma tbx i laget igen! :D
menja, nu ska jag checka nåra bloggar! :)
höörs! ;*



jag gillar typ dej... ♥


Kommentarer
Postat av: tim

Tja, vem är de du gillar?:D till mej kan du säga allt:D

2009-12-27 @ 16:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0