förlåt för dålig uppdatering! ;(

hejhej :)
sorry för dålig uppdatering! ;s har bara inte haft ngn blogglust! ;( men igår sov jag då hos isso, vi snacka till typ 3, sen gick vi och la oss och då snacka vi ännu mer :), vi vakna vid typ 11 av att hennes asgullige lillebror kom och krama oss! ♥ men ssen så såg vi Ice Age 3! hahahaha! så jävla klockren film! ;* haha älskar den, så jävla kul! :D
 
Sid: Mina barn har bara att litet uppföringsproblem...
manny: dom äter andra ungar!
s: men han spotta ju ut dom!
m: men´det är ju jättebra, ge honom en guldstjärna, veckans snällaste barn!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! xD ♥♥♥
skratta åt det hur länge som helst! :*
jaja, men sen så spela vi sims 3 ;) hehe, gullig familj ;) mamman gillade leopardmönstrat och rosa! xD haha.P
men sen vare träning, och sen for jah hem och såg Legally Blonde! ;) gillar filmen! ;) sen så gick jag och duscha typ kvart över 12, och sen gick jag och la mej;)
sen imorse väckte mamma mej vid 11 och sen så gick jag till emma och var med hilda och emma och spela tvspel ;P sen gick jag hem och såg one three hill och camp rock och stickade ;) hehe, har fan gjort dom klara nu! elr nästan, en har ingen tumme... ;) hehe. men nu sitter jag här ;) och lyssnar på spotify och bloggar:) men nu ska jag nog gå och se Witch Mountain med resten av familjen ;)
elr juste! Jag har fått en tid på Step-in för knäna! (y) Måndag 4 jan 17.00 2010 :) hoppas jag får spela i sthlm! :D håll tummarna för det! :D men nu ska jag gå, vi hörs! :')

oh, juste, GOTT NYTT ÅR! :)
tror nämligen inte jag kmr skriva ngt imorrn, har träning klockan tio på morgon! ;o och jag vet inte om jag kmr kunna blogga ngt på hela dan ;P men vi får väl se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0