gölle:D

heeej alla söta! :D
nu sitter jag och lysnar på musik :) har jag ngn gång berättat att jag älskar spotify?♥ :d menmen ;D
igår var jag med emma och tim :) det var kul. jag och tim for till sporthallen och mötte emma och sen gick vi hem till mej :D sen var vi i mitt rum och snacka och lyssna på musik och tog kort och lite sånt :D sen gick vi in i hildas rum och såg lite tv, men mest så snacka vi och skratta och rita på varandras armar :D hihi busiga va? :d
sen så kom emma på den smarta idén att vi skulle sminka och fixa tims hår :D det blev asgulligt :D
hahah :P sen typ halv 12 kom emmas mamma o hämta henne, och då for tim hem till sej oxå :p
men de var kuul ! :D

men nu ska jag försöka få in mina telefonbilder på datorn :D det kan ta ett tag eftersom att både datorn och mobilen är trögare än en snigeljesper som flyttat till sthlm -.-'

menmen ;) Hööörs! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0