lusssebollen :D

hejhopp! :D
igår var jag hela dan på sporthallen, därav inget bloggande ;) vi har sammandraget "lussebollen" så jag har spelat gode mkt handboll igår :) och idag blire mer :))

jag tyckte att helt rätt person vann idol! :) erik var klart bättre í vinnarlåten, och det är jue den som räknas! :) ♥ vad tkr ni? :)

men nu ska jag fixa mej iordning, jojjo kmr och hämtar mej på 50 minuter :)
höörsss! :) :*

nu har jag i genomsnitt 8,1 besökare/dag! :) *stolt* hehu :P
upd; det är 8,6 besökare / dag NU :D ♥ känner stoltheten! :) hehu

Kommentarer
Postat av: Emma Ericson

sv: nej det är volleyboll :) ne ja spelar inte det hehe :)

2009-12-13 @ 12:47:41
URL: http://emmaericson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0