torsdag...

hejhej:)
idag vare skola, som vanligt? :) hehe, men iaf, jag har ju dåe vart på den? sen kom pappa och hämtade mej (tack pappa♥) och sen for vi hem och åt, och dom for iväg på ridningen och jag satte mig vid datorn, och här är jag jue nu? ;) btw, imorse försov jag mej :O jag brukar gå upp kring 7, idag vakna jag av att pappa ropade på mej halv 8! ;O typ värsta paniken dårå! :s men jag fick pengar för att kunna åka buss av pappa :) (tack igen, pappa♥)
idag har vi styrketräning på lf (y) :D det är jue fan kul! :) men angelica måste tro vi är helt dumma i huvvet, för vi ska lyfta hur mkt som helst! ;O hehe, menmen :)
just nu försöker tim få mej att starta webbkameran, och han sin, men i hans är d bara svart och i min bara blått -.-' bra lina, bra ;P
menmen, höörs! :D






kärlek, det bara förstör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0