sommarlov<33!

nu är det sommarlov! <3 ;O ;*

jag började mitt sommarlov med att dra till stlm utan päronen, med handbollslaget <3 il!<33
vi skulle spela eken cup på gubbängsfältet<3 ;*
det hela började med att tåget blev 2h 25min försenat -.-'
sen när vi kom till centralstation gick ena hjulet på min pensionärsväska sönder -.-' (det är sandra som säger pensionärsväska ;p)
sen när vi kom till gubbängsskolan där vi skulle sova var våra väskor borta -.-'
men tillslut kom de fram & vi skulle spela våra matcher. har ni sett hur planerna såg ut?? ;) tja, det var mer lerebrottning med boll än handboll ;) xD

men det var det roligaste på länge!<33


sen håller jag ju på att spela psg & vi är i 8-delsfinal i a-slutspel! ;O ;) vi vann gruppen på målskillnad & klockan 20:00 på parken i munksund spelar vi 8delsfinal, kom gärna & titta! ;)))))))))))))))))))))

pusshej/L:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0