till olivia för mys ;)

myyyyyys<3 ;* (y)


hejj ;)
vart på skolan ida, hade spanska läxförhör, och hade plugga på fel saker! ;S men det gick bra, lina(spanskalärarn) sa att dt var okej ;)
hade även värsta "seriösa" snacket hela klassen med maud (mentor), hon var typ helt upprörd, orkar inte gå in på detaljer;P

nästa vecka har vi två typ stora prov;O ett i kemi och ett i spanska, och vecka 41 har vi typ engprov, v 45 (dock ganska länge kvar) har vi so-prov. i don't like prov! ;O men å andra sidan, vem gör det?! ;P

kollade in min statistik för bloggen, igenomsnitt 2,7 besökare per dag den här månaden! ;) 80 besök på 30 dar är inte så dåligt;P (en besökare=en ip-adress, dvs. 80besökare=80ip-adresser)

jag har fått en soffa till mitt rum ;))) den är skitcool ;) måste lägga in bilder på mitt rum sen ;D

men pusshejj<3
/lina


söta galna unge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0