knock you down - keri hilson <3

älska den låten! ;*

hejhej;)
nu har jag just badat och läst;) (y) jag gillar;D
lyssnar på lite musik på spotify<3 ;D nnu blire nog idool ;) men ANDRÈAS GICK INTE VIDARE :'( han är ju typ skitbra :( men jaja ´, har ju iaf patrik kvar, så nån pitebo blire väll i tema veckorna får vi hoppas ;D
imorrn och på torsdag har vi nå himla miljödagar och imorrn ska jag, sanna och maris. på ica och typ ställa massa frågor och skit, och jag vet inte vad vi ska säga elr göra, men maud kmr ju vara där men, jag vet inte ;P menmen, på torsdag kmr det typ bli soft, då ska alla 7or se nån film och sen ska vi vara med Ingrid och Maud hela dan och det kmr typ bli lungt ;)

tacktacktack alla som läser min blogg, pusss på er! <3 :*
kommentera gärna :) (a)


pussshejj, nu blire idool sen sova ;D <3
/Lina :*




nya lagbilden!<3 ;*
Ä L S K A R ! ! < 3 3 3
(tove saknas ;S)

Kommentarer
Postat av: Hanna ;-)

sv: jo, det var jag och sandra ;-)

2009-09-29 @ 21:30:52
URL: http://hannaisakssons.blogg.se/
Postat av: ebba

seriöst, jag ser ut som en sönderknuuuuuuullad kamel på bilden ;((((((((((

2009-10-09 @ 13:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0