S P O T I F Y ! < 3

mitt hjärta är fyllt med låtar från spotify!<3


hejhej;)

har nå grupparbetesskit på svenskan, jag e med jeff och burman... jippie...? vi ska iaf redovisa MUNTLIGT (!!) på måndag och jag skulle renskriva på datorn idag men så glömde jag de fucking papprena i skåpet! ;OOOO daaaamp! ;@

himla skönt med inga träningar;)) men jag är typ dum i huvudet, för idag på gympan sprang jag, FAST JAG INTE VAR TVUNGEN!!! :OOOOOOOOO gaah, men ändå var det jävlit skönt ;)) och nästa måndag vill jag springa igen, ska bara få med mej agnes, undra hur, hmmm... ;P

jag orkar typ inte skriva mer, ska fixa lite på bloggen nudå ;)) HÄÄÄRLIGT! ;D

pusssss
/L;*



allas fina bloggar, vill oxå haa! ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0