I F Y O U K N E W , W O U L D A N Y T H I N G C H A N G E ?

hej,
jag pallar inte blogga igentligen, förlåt! haha, som att någon typ bryr sig! aja, vart på skolan, hade hkk, de var typ kul, sen hade vi matte, språk å sen engelska å idrott. vi sprang på idrotten, shit vad segt de var! benen var typ geleklumpar. slog btw mitt rekord på idrotten idag, kommer it säga på vilken tid jag sprang, men 10 minuter bättre än mitt sämsta iaf! asså shit, john sprang 2 varv på 2kms rundan på 12min å 14 sek! är fett impad av han, men då är han ju typ hur vältränad som helst!
är typ förkyld, vill bara ta en fett varm dusch nu å sen krypa upp i min soffa med en bok å en kopp te! erkänn mysigt? ah, tar nog å gör det. om en stund, ja menar, facebook hallå! men pusss!


gammalbild, innan disco, vill igen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0