N O T M Y K I N D O F P L A C E

chacha!
sitter i min säng i husvagnen med pappas dator i knät, och känner mig grymt förvånad över att det ens finns något internet här! jag befinner mig ju faktiskt mitt i ingenstans, närmare bestämt i den lilla byn Tjappsåjve mellan Moskosel och Arvidsjaur med hela 10 (!) personer som är bofasta året om. en av de personerna är min käre farfar som är anledningen att jag befinner mig här överhuvud taget. annars skulle jag inte följt om de så erbjudit mig en Canon 1000d! (okej, kanske då... ;) ) men men, dags att gå och spela kort med min familj... aja, jag överlever väl! och imorgon kommer vi ju hem! längta.se! men puss!



en random bild från i höstas, enyoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0