S H A D O W S S E A R C H I N G I N T H E N I G H T

hej.
har lagom damp på mina knän nu, kan typ it gå om jag it har knäskydd som värmer, bralina, bra. aja, idag har jag it gjort något speciellt, sett lite teve å så. har it nå bra uppdatering alls, inte ok! blir mest facebook när man är på datorn åså, satt de är därför!








jag kan it förstå, hur ni kan ge upp så jävla lätt. ni är typ de perfekta paret, åså låter ni några sms förstöra de? det var ni som fick mig att tro på kärlek, nu vet jag inte vad jag ska tro på längre. snälla, låt inte dethär förstöra mellan er! ni vill vara med varandra, iaf så vill en av er vara med den andra, å jag tror att hon oxå vill vara med dig, men jag kan it vara säker eftersom jag it pratat med henne. men kämpa för henne. det är hon värd, å det är du oxå värd. hon säger att de bara är kompisar, då är de ju det? lita på henne. ni älskar varandra. eller ni gjorde då iaf det för bara några dagar sedan. hur kan de förändras så snabbt som du påstår det har gjort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0