H J Ä R T A T S I T T E R U T A N P Å , S L Å R I N T E S O M D E T B R U K A R S L Å

två roller
en pojke
så vem vill du vara?
ut eller in,
jag vet inte längre.
det har jag nog aldrig gjort
men när du ser på mig

tappar jag fästet,
jag faller,
jag ramlar,
du tar bort all balans, 
den rubbas av dig
du får mig att falla
om och om och om igen

tig eller tala
håll det kvar
eller släpp mig fri
ditt val
men jag vet
att när du ser på mig

tappar jag fästet,
jag faller,
jag ramlar,
du tar bort all balans, 
den rubbas av dig
du får mig att falla
om och om och om igen

håll mig hårdare
håll mig nära
ta bort problemen
det var du
jag föll för dig
titta på mig
och plötsligt

tappar jag fästet,
jag faller,
jag ramlar,
du tar bort all balans, 
den rubbas av dig
du får mig att falla
om och om och om igen

du fick mig att falla
och får det än
om och om och om och om igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0