I G U E S S I W A S R I G H T A G A I N . G O D , I W I S H I W O U L D H A V E B E E N W R O N G

hej,
dagen har varit bra, men lång som jag vet inte vad! vaknade tjugo över 8, farmor & tore kom vid 9. då åt vi "lunch" med dem och vid 11 när de for kom farfar. vid ett började jag göra mig klar inför att dra till mormor & morfar, och 20 i två var vi där. kalle var självklart, och efter det åt vi. sen kom "tomten", och hips vips var man 3500 kr, ett pannband, en parfym, en börs, en bok, två t-shirtar, ett tuggummipaket, ett par örhängen & ett presentkort rikare! sedan blev det efterrätt & spel/film. känns bra att jag blev typ varvad 3 gånger av pappa & morfar, jag är kung på frågesport ehjo! efter det for vi hem och satte oss vid bordet och typ bara pratade, kollade på våra klappar & åt skumtomtar å cholkad från en paradisask. kul, men det var väl allt. ska strax i säng, blir att vara på elgiganten/expert imorgon klockan 9. niiiice. men, ska ju köpa ny phone så de är det värt. ;-)



and i know that you know that you've done wrong. & du, om du trodde det, skrev jag inte det förra till dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0