T H E W A Y W E M A K E O U R D R E A M S C O M E T R U E

hola!
idag har jag varit på en ganska okej skoldag, sedan såg jag glee, och efter det satc 2 som jag började se igår. måste säga att den var bra, men alla satc-avsnitt är ju kung så. har dock inte sett 1an än, måste göra det nån gång. måste göra det någon gång, det säger jag typ jämt nu för tiden. "vi måste göra det någon gång, jag måste fixa det nån gång". sånt, det är typ sjukt. amen, iaf, har pluggat inför no'n också, får väl se hur provet imorgon går! klarade iaf so'n idag, och fick veta att jag har vg i spanska! bigsuprise typ, haha, men är glad för det iaf. :-)
nu ska jag se på gamla parlamentet-klipp på youtube, vi såg ja eller nej-ronden idag på skolan, hahah, så jävla bra! sök på "Ja eller nej ronden del 1" och klicka på den första som kommer upp, den är så jävla bra! del 2 också. :-)
men pusss!


HAHA, lånade pappas läsglasögon, vad håller jag på med?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0