folk;)

hallå  ;)
nu är jag ïnte på det bästa humöret, först fick vi inte fara på sdol, sen fick vi inte vaka, sen fick ´jag bara vara hos tim till 11! ;O nä, före 11, 11 sulle jag vara hemma -.-' mäste bara skriva av mig lite ;Å förlåt för dampen typ;O

ja, men ikv har jag vart med emmao, amandag, moali, timv och linusb ;) det var kul så länge det varade :)
vi var hos tim, först såg vi typ jackass, sen gick vi ut och "lekte" i snön, sen gick vi in och spela nå kort;) alla utom den som vann skulle dricka ;D typ kul :) sen spydde tim typ? ;O eller vet inte om han gjorde de på riktigt, kolla aldri i hinken ;) men efter det så hade vi typ disco;) eller, nä, vi bara dunka musik, jag visade en söööt grejj på amanda ;) sen så såg vi en början på en skräckis, The Collector, såg dock inget, men den verka bra, läskig :P inte för att jag såg nå :P hahah, ´bjud aldrig in mej om ni ska se skräckisar, jag lär ju bara sitta bakom en kudde och lyssna på musik i headset och spela spel på mobilen (y) hehehe... ;) men efter de såg vi Snuten i varuhuset;) nä, bara skojja! vi såg Snuten i varuhuset först, dock inte hela där heller ;) haha :)


säger bara tio ord; kanske två till som jag vart där när de börja...? ;)

nä, nu var jag taskig :( skojja bara :) eller gjorde jag det...? ;))

hahaha :) men nu blire nå annat, chaaoo! :D :*<3





stolta skapare; anonym och ensam ;) heeheheh

märk att det står:

LINA GILLAR BLOMMOR! KILLAR  rawr!

även:
      dd
un perro


sööta människor som gjort den!<3
gangsta är vi allihopa;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0