faaail! ;(

hejigen;P
nu sitter jag och bloggar och stör mej på emmaerikssondenlilla som sitter och tittar när jag bloggar :P haha, men på ett tag så kmr emma och mest troligtvis tim:) vi ska typ inte göra ngt spec :P men sen har vi den sista träningen före sthlm! :D asså fatta, vi drar imorrn! :D <333 men nu ska jag berätta en tråkig grejj ;( MIN MOBIL HAR DAMP! ;( typ depp för det ;( jag kan ringa, smsa och man kan ringa till den men inte ta emot sms! ;o så nu har jag men gamla (n) och vi kan typ bara lämna in den i arvidsjaur och det suuger! :(( buhu:( så jag måste fara till sthlm med antingen bara den gamla eller så med båda ;( vet fortfarande inte hur jag ska göra :P men imorrn så kmr jag måsta stiga upp vid typ 7, kanske före!? :o för emma och hennes familj kmr och hämtar mej vid kvart i åtta ;( ;) menmen, sen imorrn kväll blire att se SVERIGE - PORTUGAL i Eriksdalshallen i sthlm, och gissa vem som ska vara där?? :D jo, JAG! :D hahahaahah! typ lycklig för det! :D och vi ska bo på globen hotel, och dom har gratis spa typ och jag ba: WIIIIEE! :D <3
men nu så blire annat :) Chaao! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0