folket, läs dehär nu!

hejhej :)
nu äter jag popcorn (y) det är asgott! :D <3 typ älskar det nu! :*  men iaf, det var inte det jag skulle skriva ;) nu äre såhär, att som ni alla säkert redan vet, så drar handbollslaget till sthlm imorrn! :* så dehär är sista inlägget innan sthlm! :) stötta oss hela vägen, vi SKA till steg 4!<3 men det kmr bli tufft, det vet jag fast vi ska kämpa till sista sekunden av den sista matchen! :* och ni vet var ni hittar mej, det börjar på m och slutar på obilen :) hehehe ;) men nui blire andra bloggar, och nu äre ju då bloggpaus tills på måndag, alternativt söndag, beror på hur trött jag är när jag kmr hem och om det finns ngn dator på hotellet... :) men men , nu är det paus! chaaao!:*


hejja! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0