åhnej :(

hahahahahahahahha! jag dööör, helt ärligt :D dels för att jag fortf är med i RonaldMcDonald-klubben(!) och dels för att det är fett kul! :D
haha, lyssna nu!  pappa skriver så fult att de inte så skillnad på namnen Lina och Erik! så sen efter det så har jag varje gång jag fyller år fått två födelsedagspresenter därifrån ;) asså en present är ett gratis happymeal ;) ahahahahahah nu ska jag skriva vad som står på hejn saken :D

Har den äran i förskott!

Här får du en liten present av mig - en valfri Värdemeny upp till 60 kr. Klipp ur kupongen nedan och ta med den till McDonald's.
När du nu har blivit så stor så blir det här min sista födelsedagshälsning till dig.

Grattis på födelsedagen önskar din kompis

RONALD MCDONALD


alltså helt ärligt! "När du nu har blivit så stor så blir det här min sista födelsedagshälsning till dig."   HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!

asså helt kul ;d
men nu ska jah snacka med agnes på msn, HEJDÅ :D

Kommentarer
Postat av: Annie

fin blogg du har!:D

2010-05-06 @ 16:11:21
URL: http://annielivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0