I W A N T E D Y O U , B U T Y O U W A L K E D A W A Y

hej.
sitter och degar, ska strax gå mot sängen, känns som att det behövs. idag har jag it gjort någonting alls. i alla fall inget viktigt, utom handbollsträning med 97orna som gick pisss. kan typ it spela längre, inte ok. har inte sagt det, men på fredag klockan 8 på morgon så far jag till sollefteå för att spela handboll med 97orna. det var först meningen att vårat lag skulle dit, men det var för lite lag i våran grupp, kul liv ens. så då blir det en lång bussresa, någon som har tips på bra låtar kan ju slänga in en kommentar eller någonting sånt. och alla som har mitt nummer kan ju smsa då, alltså på fredag. hela helgen förresten, lovar att svara på allt hela tiden, bara jag inte spelar, duschar eller sover. bra, tack, hej, puss!



gammal random bild från då vi spela i boden ifjol trorja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0