Y O U K N O W , I D O N ' T T H I N K T O U A R E U S E L E S S

hej alla.
dagen har bestått av att göra absolut ingenting! suttit vid datorn som en äkta datornörd typ hela helgen, förutom när jag var på träning i fredags och igår då jag var och såg alva spela handboll. har även blivit fast i låtarna GUbben i lådan och Just The Way You Are. ♥
amen ja, ikväll är det handbollsträning, då kommer vi få veta vilka nittiosjuor som ska spela med oss nittiosexor i USM nästa helg. jag taggar typ hur mycket som helst! och just det, förlåt för dålig uppdatering, men det är inte lätt att skriva när man har noll blogglust. tror det ska bli iaf lite bättre med uppdateringen nu, men vi får se, varje gång jag sagt det har jag inte skrivit på typ flera veckor! okej, en vecka kanske, men det känns som mer. nu ska jag äta eller något sånt, pussar!


ahmen bjuder på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0