D A N C E , D A N C E , L I K E I T ' S T H E L A S T D A Y O F Y O U R L I F E

hej folk!
ska snart dra mig mot sängen, fryser som aldrig förr typ! idag har jag vart på skolan, ägt ut alla i rundpingis och chillat. har oxå vart på en kyrka och övat inför mammas å pappas bröllop. kvällen började med en sjukt kul träning. egentligen gjorde vi inte något speciellt, men vi tränade med 94orna, och tempot på träningen var skyhögt. jag älskar att spela handboll, speciellt när det är högt tempo och 99% av alla pass kommer dit de ska! ♥
aja, efter den härliga träningen for jag hem å duscha och åt lite, sen kom amanda och vi drog till norrmalmia å såg sista perioden av Wibax - Hertsön p-95. de vann med 5-1, kungar! sen for vi och mötte jesper, å vi cyklade till finrampen å väntade på linus. när han kom snacka vi om matchen, å for sen till Pitholmsförskola å gungade. ♥
när vi vart där i typ 30 min blev det kallt, och vi drog vidare till mig. vi satt typ å snacka, som vanligt, och sen for jesper hem. vid elva drog amanda och linus oxå.
morgondagen blir som den blir, har iaf planerat in en sovmorgon! det förtjänar jag faktiskt. men, sängen kallar! pussar



www.randomblid.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0