W E ' V E L O S T I T A L L

hej,
sitter och smådampar, en människa jag verkligen vill prata med svarar inte på sms. har it gjort nå idag, måste plugga, men det lär ju it hända. aja, ska snart till morfar å gratta han, han fyller 61 år imorgon! ska kanske in till staden och köpa dedär jeansleggingsen oxå.
kvällen igår spenderades hos amanda. jag, hon och linus såg film. först såg vi någon seg film, hottub time machine. den sög, så linus bytte till scream 3. jag hatar ju skräckfilmer, men den var faktiskt inte så farlig. (okej, jag erkänner, jag satt och var helt spänd, å linus tyckte det var jättekul, han skrämde mig säkert 10 gånger) ja, efter det såg vi en del av Desperate Housewifes, men bytte till Norbit, härlig film! å sen såg vi en stund av The Boat that Rocked. jag älskar den filmen, helt azm! sen for jag hem och gjorde inget och allt, sen somna jag.
men nu ska jag fixa in de där bilderna, det cepea sig igår, bra! pussar!



gammalbild från handbollsskolan 2009, hannaisaksson har fotat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0