A N D I ' L L N E V E R G O B A C K .

hej...
vet att min blogg suger hur jävla mycket som helst, och jag har typ ingen anledning för det egentligen. orkar bara inte med att blogga nu, typ nära lovet å grejer. åså har jag annat än skolan att tänka på också, fast det ska jag inte prata om. har börjat träna fotboll nu, det kan ni få veta. hade sista handbollsträningen igår, typ emo. </3
kommer sakna det så mycket att det it finns typ, inte okej. såg iallafall en sak på facebook igår, måste bara säga att det var tur det höll länge, hahaha! nä, så dum jag är. men lite roligt ändå, haha.
jaja, kommer nog bli ett tag tills jag bloggar nästa gång. det enda jag har planerat framåt är fredagen, då jag ska vara med amanda och jesper, fast jesper vet inget, bus. under påsklovet kommer jag typ vara på stugan 90% av tiden om jag gissar rätt, haha.
har inga bilder heller, så ni får väl nån random som vanligt. pussar.


söta, nån gång på bussen typ. ebi - the paparazzi, youknow.

Kommentarer
Postat av: marie

men grattis!!!!!!! :DDDDD

2011-04-14 @ 18:48:07
URL: http://marienyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0