A T L E A S T I ' M H E R E T O N I G H T .

hej snyggisar.
ska strax dra mig mot sängen, har haft en rolig kväll. först var jag duktig och lagade middag, tacos. efter det fick jag, emma och johanna skjuts av emmas farmor med glasögon till norrmalmia för att se innebandy. wibax ibf förlorade med 14-1 mot wibax patriots, synd. satt å såg med moa, emmy, ebba, johanna, emma, tea, oskar, max och gullegull, ebba visade några jättesöta bilder för oss. sen for emmy och ebba till marie och de andra till max så då var det bara jag, emma och johanna kvar. då matchen var klar for jag hem och städade mitt rum, och sen kom amanda och jesper. jag hoade till nån okänd för jag trodde det var jesper också, haha, gullig man är. men sen har vi väl bara suttit i mitt rum å pratat och grejer. jag spelade typ på jespers iPod hela tiden, haha.
men nu ska jag sova typ, puss.


randombild.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0