S I M P L E S U N D A Y

Hej. Tänkte ta och uppdatera lite såhär innan en ny vecka startar. Har haft en underbar praovecka, som avslutades med att jag fick en norrbottensring för att jag praoade på Sivs ur & Guld. Åh, alla där är sjukt snälla, Zenita, Stina, Ingela, Kicki, Elisabeth och Maria. Åsa jobbar också där men henne fick jag aldrig träffa. De tar egentligen inte emot praoelever, men eftersom de känner mig så fick jag det. I går var jag i Luleå, på Biltema, Elgiganten å ÖB. Hade så tråkigt hemma men orkade it fråga om nån skulle göra nå, så då blev det så att jag följde mamma, pappa och alva dit. Fick en ny cykelkorg och en moppehjälm, soft. Har anmält mig till moppekurs också, börjar andra maj på Medborgarskolan. Då blir det jag och Ebi som går. Idag har jag typ varit duktig. Vaknade, fixa frukost, satt vid datorn en stund, pluggade, gjorde lunch till mig, mamma och pappa, pluggade lite till, såg reprisen av Cougar Town, vaxade halva benen, for ut å sprang, blev en snabbis för mina knän är inte okej, satt vid datorn, gjorde egen pizza som blev asgod, såg Mästarnas Mästare och sedan Big Brother. Måste bara säga att heeelt rätt person åkte ut! Var så sjukt irriterad på Vanessa så det finns typ it. Men nog om det. Behöver och vill egentligen skriva värsta emoinlägget, men känner att det bara kommer bli osammanhängande och tjorvigt, och kommer inte klara det utan att skriva några namn, och namn vill jag verkligen inte skriva för få kommer folk bara missförstå saker, och det orkar jag inte just nu. Ska försöka samla positiv energi till på torsdag, det lär behövas. Säger bara stackars 97or, kommer typ växla mellan flumglad, deppad och damp. Hörde att jag har stabilt humör. Men ska ta och sova nu, känns som att det behövs. Och nu blir Ebi och Marie glada också. Underbart, jag är en sån glädjespridare! Puss på er snyggon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0