S O N O O N E T O L D Y O U I T W A S G O N N A B E T H I S W A Y ?

Hej. Sitter just nu i bilen påväg till tjapps där vi ska hämta sommardäck till bilen. Skulle egentligen inte följa, men annars skulle jag bara suttit vid tv hela dagen typ och det kändes inte allt för lockande. Har inte gjort allt för mycket sen jag skrev sist, eller ja, det blev typ två emoinlägg då. Förlåt för det. Anyway, var på tjejkvällen igår med marie, moa, emmy, ebba och tea. Fast marie for typ tjugo minuter efter att jag kom. Men vi gick väl runt lite här och där och kollade. Moa och emmy tog var sitt nytt hål i örat, det blev asfint på båda. Matilda tog också nytt, vi tvingade henne typ, haha. Sen gjorde jag en lagomt pinsam sak också, smidig som jag är. Men det behöver ni inte veta något mer om. Ikväll ska jag och amanda hitta på något mest troligt, blir najjjjjs. Hon har färgat håret också, blev galet fint. Men nu är vi på en grusväg, vilket betyder färdigbloggat för den här gången. Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0