All I want for Christmas is you.

Nu har vi julpyntat huset, men tänker inte pynta något i mitt rum eller i sånna fall bara typ en grej. Pallar inte jul i år, eller bara julafton hos mormor & morfar.
Skulle ha varit och tränat nu, men är typ värre än någonsin. Huvudet värker och halsen är öm, känner mig som skit för ögonblicket. Måste bli frisk!!! Har sån jävla ångest för att jag inte har tränat, och skulle verkligen inte ha spelat matchen mot Kiruna. Men var IQ-befriad som vanligt och vägrade känna efter. Nice brain, dude. Bajs.
Nyss såg jag lite hockey på tv, Sverige - Kroatien, Sverige vann! Wiho.

Ps. Walle tror han är Tomtens gåva till tikarna, det är därför han är inslagen. Ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0