The moon is dancing among the clouds.

Söndagkväll. Både otroligt skönt och otroligt jobbigt. Pallar inte med skolan imorgon, och har ångest över gymnasieval och grejer. Vet inte om jag ens orkar med att fara ned och provträna för handbollsgymnasium, måste besluta mig snart och jag kan inte.
Ja, men helgen har varit bra. I fredags direkt efter skolan gick jag till Sandra, vi gjorde tårta och efter ett tag hämtade mamma oss, skjutsade hem mig, jag böt om, direkt till ICA och sedan till Norrfjärden och Lisa. Där umgicks jag med ungefär hälften av mitt fina lag, åt pizza, flådade, tävlade, pratade, skrattade en hel del och såg Idol. Fick skjuts hem av Anna och var hemma vid två typ.
Igår var alarmet ställt på halv tio, for på öppet hus på Strömbacka med mamma, kollade på bara på Natur och det känns som att det är det som jag vill gå. Problemet ligger i att jag inte vet helt, är totalt kaos i min hjärna och jag vet inte vad jag vill egentligen. Men natur verkade bra iallafall. Efter det for jag hem, sov lite, såg tv och en film, BridesMaides, den var gode rolig. Tog en låååång dusch och gick ut med hunden också. Sedan såg jag andra halvleken av Sverige - Argentina, spännande. Pappa kom hem med pizza från Hawaii så då blev det min middag för andra dagen i rad. La mig i soffan, hade huvudvärk, såg en actionfilm, Shooter, den var bra.
Vaknade vid elva imorse, åt lite frukost och tog det lugnt. Åt pizzarester till lunch, känner mig lagomt fet när jag ätit pizza tre dagar i rad. Efter tjocklunchen for jag på herrmatchen, jag och Sandra moppade fast vi behövde inte moppa något. De förlorade, jävligt surt. Kändes som vår match mot Sollefteå, orättvistorättvistorättvist.
Efter det har jag bara legat i soffan och sett tv, ätit middag (köttfärssås och spaghetti, inte pizza) och läst lite bloggar. Resten av familjen ligger i soffan och ser Indiana Jones, men jag kände inte för det. Tror jag ska gå i duschen, sätta på ansiktsmasken jag fick av mormor idag och sedan smörja in mig med mitt nya Body Butter som luktar otroligt. Sounds like a plan. A good one. Men först ska jag titta lite på weheartit, kanske kommer upp ett inlägg senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0