H A P P Y D A Y

hej, känner att det har varit väldigt tråkiga inlägg på senaste tiden, men har faktiskt inte orkat blogga! eller 30 dagar-tjosansaken har jag ju fixat gode bra. dagarna ser ju ändå alltid likadana ut typ, skola, komma hem, vara död, träna, sitta och dryga nånstans, duscha, ligga i sängen och se klipp från typ parlamentet eller raw eller nåt och sen få panik över att klockan är typ halv ett, somna, vakna, stressa och så är det igång igen. visst låter det som ett roligt liv? ah, precis vad jag misstänkte.
idag har jag faktiskt haft en lite annorlunda dag! efter skolan kom jag hem, och då mamma ba: ska du följa och kolla på en katt? så då gjorde jag det, å hon var asfin, heter Maya och är sex år. så nu har man en katt på prov! kan ju säga att walle är lagomt stressad, stackars hund typ.
men efter det for jag hem, gjorde middag, åt och for på 97ornas match. jag spelade bajs, fattar it att jag lyckades göra två mål. hatar att spela utan klister! som att spela med en tvål typ, får damp. efter matchen tränade jag med mitt lag, å det var då en av de roligaste träningarna på länge! skratta typ hela tiden, haha.
men ska gå nu, puss!


maya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0