L O O K I N G F O R S O M E T H I N G D U M B T O D O

hej. fick it fara på skolan idag för mamma, kulliv. jag trodde it jag skulle säga det här, men jag saknar skolan efter två dagar. igår var jag typ helt inställd på att fara på skolan idag, så får jag it. aja, ligger å ser project runway, det är säsong två tror jag, iaf den med santino. han är typ galen, haha. inatt har jag bara drömt om en sak, handboll. har it spelat på 10 dar, wäääh. it ens tränat. har typ överskottsenergi, men orkar inte göra något, fail. saknar de som fan iaf. btw, är det bara jag som hatar oprah? asså programmet. jag tycker det är så sjukt tråkigt och bara allmänt lejt. haha, läste just igenom vad jag skrivit, bra att allt hänger ihop. ;-) men puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0