N E V E R F E E L L I K E Y O U ' R E A N Y T H I N G B U T P E R F E C T .

hej.
sitter och gör inget alls, hör på lite Pink. ska lägga ut dagarna jag missat också, uppdateringen har inte varit den bästa direkt.
gårdagen var rolig, först var jag på stan med familjen, sen på handboll och sen hem å städa. typ kvart i sju var jag nere på nordlunda för att åka skridskor med emma, maris., sanna, moa och amanda. vi firade att moa fyllt 15, dock typ en månad senare. efter att vi visat våra skridskokunskaper blev det att fara hem till moa och bara chilla typ. vi spelade med andra ord, och jag och moa vann, kungar ya0. sen sov vi där, och imorse såg vi Prom Night och åt våfflor till lunch. jag tog typ inga bilder, men maris. hade med sig sin systemkamera så bilder togs kan jag lova. får se om jag lägger ut nån, annars finns ju hennes blogg.
och min mobil tar inte emot några sms längre. roligt fast tvärtom typ.
men nu ska jag fixa, puss.


haha, finns alltså ingen andledning att lägga ut den här. men nu blev det så iallafall. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0