T I M E C H A N G E S , B U T S T I L L S T A Y S T H E S A M E

hej,
är hemma från skolan idag, har huvudvärk som jag vet it vad. smiiiid att jag blev sjuk just på en tisdag, då vi har bild som jag hade sett fram emot ungefär hur mycket som helst. valde ju rätt dag också, idag är vi nio stycken från klassen som är sjuka, jag, amanda, lollo, sanna, martin, david, gustav, felix å sebbe. roligt att det är typ de som brukar vara med varandra som är sjuka. jag & amanda, sanna & lollo, martin, david & gustav och felix & sebbe. sist jag var sjuk så jag var tvungen vara hemma från skolan var faktiskt exakt ett år sedan, som ses här, här och här. märker nu hur jobbigt det är att läsa sånna inlägg, hemskt.
vaknade iaf först vid sju, steg upp och insåg att jag inte skulle kunna fara på skolan idag, så jag gick och la mig och somnade om. vaknade igen vid halv elva trorja det var, gick upp, tog en ipren och satte mig och såg Salt. den var bra, fast även här var det som att den inte riktigt var klar när den slutade. ah, men sen åt jag å nu ska jag gå och lägga mig, pappa tror att jag kan ha feber, så ska försöka sova lite. puss!


naaawie, lilla amanda. :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0