W E L L , N O B O D Y I G U E S S .

hej, har typ gömt mig i mammas och pappas sovrum nu, alva har discokalas, haha, söta. måste typ köra dansstopp med dem sen, men då blir det min musik.
jag har haft en bra dag, först buss till skolan, sen so, matte då jag, linus, amanda, emma och john satt i grupprumet och "jobbade" för de andra hade matteprovet som vi redan gjort. sen hade vi spanska, jag och jojjo satt och ritade typ hela lektionen, säger bara såhär: jojjo kan verkligen rita jättefint! sen lämnade vi ett hemligt meddelande till en hemlig person från en hemlig beundrare. nästa var lunch, satt typ i uppis och skrattade som vanligt. sista lektionen, slöjd, var soft och gick kung. blir klar med mina barnkläder nästa vecka, yeye. då vi slutade, 13.20, satte jag, amanda, maris., tea, jeff, moalu och agnes oss i uppis. jeff hade högläsning typ, maris. missade 13.37 och vi hade gissa låten-tävling. sen for jag och amanda med bussen in till stan, gick och kolla runt, köpte lite nödvändiga grejer, bland annat en ny väska och en tubkjol. vi åt på subland och provade lite kläder, sen fick vi skjuts hem av conny. sen städ och grejer.
btw, imorgon ska jag till kalix och spela a-flickssammandrag. eller ja, vi har typ en match, fett ovärt. ska typ vara på pitholm vid sju, smiiid.
men ska gå och köra dansstopp nu, kulliv, wiiihoo. men ni kan ju vara sociala! puss.


haha, söt och grejjer. typ i sjuan nån gång, i uppis. sitter med jacka som vanligt, är så sjukt kallt hela tiden. men sanna har fotat iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0