H E A V E N O R H E L L

Hej, Ligger i min säng och dampar på telia. Vad är deras problem egentligen? Jaja, det var nån random som skulle sno koppar från ledningarna någonstans och faila så att allt gick sönder typ, men borde de inte ha fixat det nu? Å det riktigt äckligt irriterande är att jag kan ta emot sms och vara inne på internet å allt, men inte skicka sms. Så om någon därute smsat mig och jag inte har svarat är det pga telia. Sverige kom fyra i vm, ändå jävligt bra, fyra i världen förfan! De förlorade med ett mål, och domarna var typ mutade. Frankrike vann hela skiten, såg bara sista tio å förlängningen av finalen, men det kunde lika gärna vart Danmark som vann, det var såpass jämt! Men nu ska jag sova, bloggar väl imorgon någon gång. Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0