H E L L O W O R L D

hej,
ska försöka uppdatera lite mer nu, har ju vart så underbart dålig på det tidigare så... ja, men idag har jag haft skola som vanligt, kan ju även berätta att jag är förjävla bra i volleyboll, truestory! eller ja, och sen efter skolan for jag hem, sen hämta mamma upp mig åså for vi å köpte skor, välbehövligt faktiskt. de är iaf assköna, har dem på mig nu, åsm.
på tal om ingenting, jag hoppas ni alla tar och tar er i kragen eller strumpan eller valfri del av ett klädesplagg och tar och far på White Room den fjärde februari! finns mer info på den närmaste av piteås högstadieskolor eller på strömbacka, om ni föredrar det. ansiktsboken har också den informationen. tja, har väl egentligen it så mycket att säga, hade tänkt köra 30 dagar med bilder, nivet den som typ alla kör, bara för att bli tvungen att uppdatera varje dag (pluspoäng där för att jag vill göra't, minus för att jag får det att låta negativt). men nu ska jag gå in opa fejjan, puss å hej!



haha ojojoj. är på mamis dator så det finns typ bara bilder från bröllopet. antar att vi skrattade åt magnus eller något? haha, you'll never know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0