W I L L Y O U S T A Y W I T H M E ?

hej,
sämst uppdatering javet, men jag har vart i umeå, åså har jag typ vara vart in på datorn, bara via telefonen, och där går det inte att skriva inlägg, vet it varför? ska iaf snart gå i säng, har haft en bra dag, & en bra vecka, dvs en bra start på 2011. tors-sön var jag i umeå, måndag med en vän, tisdag - dagen hos isabelle, kvällen på stugan med malin, onsdag med malin hela dagen, torsdag med malin till 2 ungefär, sen en snabbis hos olivia, idag vart med samma som i måndags + första träningen i hall på länge, fett kul! ♥ ahja, ska dra mig mot sängen nu, puss!



galenfiona, ily. ♥

Kommentarer
Postat av: Helena

Tjenare, tjenare, trevlig blogg du har. Var ett tag sen vi sågs. Går du nian nu elr? Vet du vad du ska söka till gymnasiet? Du verkar ha fullt upp med träning och kompisar!

Ciao!

2011-01-14 @ 20:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0