Någon som du.

Nu blev ni förvånade va? Uppdatering på bloggen som alltid har samma emoinlägg som sista inlägg. Plötsligt händer det. Lite stolt över att jag bestämde mig för att blogga är jag nog, bra där.
Sen sist har jag varit på Gothia i Göteborg, vi hade galet kul, spelade en match som sändes på tv, sprang på Liseberg typ varje dag, åkte spårvagn och flådade hur mycket som helst. Älskar er brudar, ett minne för livet!
När vi kom hem från Götet var jag hemma i tre dagar, sedan for vi hit till Umeå. Hilda spelar Umeå Fotbollsfestival och vi andra bara chillar och tar det lugnt tills på söndag . Emmas familj är också här, skönt. Så jag är inte helt ensam, vi har sett på fotboll och idag var vi kungar på minigolf och sen en slush på det.
Känner mig dock lite emo för att jag missar Veronica Maggio på PDOL ikväll, hade längtat som sate men inte får jag fara. Alla som är där får iallafall se till att njuta otrooooooligt mycket för mig. Hela flocken ska ju typ dit också, jag vill diiiiit.
Men nu halv sju spelar Hildas lag kvartsfinal i A-slutspel mot Vasa, så ska ner på planerna och heja på dem. Vi står med husvagn på First Camp brevid Nydala där de spelar alla sina matcher, och som om det inte var nog så bor vi på raden allra närmast alla planer. Det är chillpill.

Nu går jag och hejar på dem, vi höres.

Asså va? Error typ, det här ska ha tiden & datumet 18:24 30/7. Det blev publicerat då men nätverksansluningen gav upp precis efteråt, men veteklån varför det blev publicerat den här tiden? Jaja, då vet ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0