Drömmar går inte bara upp i rök.

Min uppdatering suger, jag vet. Men det är så fint väder ute, och jag behöver soooolen! Har iallafall haft väldigt trevliga dagar i solen med amanda och johannes. I tisdags var moa och maris med också. Då var vi på gläntan och i badhusparken och idag var vi på pottan. Nostalgi typ, å körde förbi vårt gamla hus också, åh fina minnen. Hittar typ där också, stolt tjej! Hade årets slappaste träning idag, och efter den for jag och ebba till träsket och badade en stund och lekte med anders. Imorgon vet jag inte vad som händer på dagen, men på kvällen ska jag och johannes laga middag åt amanda. Eller typ. Alla tre skulle laga middagen men vet inte riktigt vad amanda tänkt sig. Kom på det lite random när vi var på pottan. Och Owl Citys nya album är bra, lyssnar på det just nu. Aja, ska sova nu, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0