Känn lugnet.

Hej sötisar.
Helgen som gott har varit helt underbar, ni ska bara veta. Så galet rolig, sov bara hemma en natt, haha. Men det var kul iallafall.
Igår var jag med Malin typ hela dagen, låg och solade, tog kort osv. Sen på kvällen for jag och Amanda till Heden och såg fotboll, SAIK herrar div 3 mot Alvik typ, SAIK förlorade med två eller tre - noll. Efter matchen var vi med Johannes och Alexander en stund, det var kul, stod typ och snackade, hade brottningsmatcher och springtävling.
Idag har vi haft sista riktiga skoldagen i åttan, sjukt skönt. Dock har åttan varit bra, och gått snabbt som sate. Efter skolan cyklade jag hem, bytte om och cyklade till Marie och Moa med Tea och sedan for vi till Svartudden. Efter typ tio minuter kom Emmy och Ebba och då var vi där och badade och solade och fotade och flådade. Fast det var inte så hemskt flåd ändå, jordgubbar med chokladsås. Gott iallafall. Ska göra ett helt eget inlägg alldeles strax för bilderna. Bara för dig Marie. ;-)
Och juste, inlägget jag avslutar med att säga att rubriken är ett intimskämt. Jag vet skillnaden mellan intimskämt och internskämt, men att kalla internskämt för intimskämt är också ett internskämt. Om någon fattade, haha.

Här är några bilder från helgen, i kronologisk ordning.

Hos Johanna:





På stugan:







Puss gullunge. :-*

Kommentarer
Postat av: hannalövgren:)

Snygga bilder!!<3

2011-07-25 @ 22:45:02
URL: http://hannalooovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0