Var det fest i hela huset eller drömde jag det?

Hej. Sov ju hos Johanna inatt och det ska jag göra inatt också. Är här nu för övrigt, sitter i en gungstol och Jojjo äter havregryn. Gårdagen var iallafall väldigt rolig, men orkar inte gå in på detaljer. Sov till tolv ungefär, då vi blev väckta av stormen ute, trodde helt seriöst att huset skulle blåsa bort. Sen åt vi frukost och drog ut på äventyr med mopparna. Träffade Fredrik och Felix så vi körde lite med dem, galet. Sen for vi hit igen och senare höll vi på att blåsa bort från öholmabron påväg till heden. Väl där upptäckte vi Selmas bacillskräck och såg lite fotboll. Sen for vi hit, jag och Jojjo for hem till mig där vi åt och jag duschade och Selma och Amanda for till Amanda. Vet inte vad kvällen har att erbjuda mig och Johanna men det lär vi väl se. Ska på handbollsavslutning imorgon och sen ska jag sova på stugan med Malin, så vi får se hur bra uppdatering det kommer vara. Puss på er. Haha, juste. Rubriken är ett intimskämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0