Var finns du när allt faller sönder?

Hellooo. Har skapat en sommarlista nu, känns bra! Det blev inte Glee, ville inte stänga av musiken, haha, åh vad jag är lejd. Men så vart det, har legat i soffan och grinat av ingen andledning alls också, till tonerna av I'm Yours, Overdrive och You Found Me. På de två första är det minnena och på den sista är det texten, inte för att det hänt mig eller något, men känns som att det behövs just nu. Jag är kaos, iallafall känslomässigt.
Ska börja klä på mig jacka osv nu, sen kommer Johanna och hämtar upp mig med moppen och sen far vi till Nordlunda och ser pojkarnas derby, Piteå - Storfors. Kötta nu Piteå!



nämen gud vad fräsch utväxt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0