Vilsen och osäker.

Det blev lika. Stod dock 3-0 till SAIK i  halvlek, men pojkarna kämpade och slutresultatet blev 5-5. Tycker PIF skulle ha vunnit men that's life. Jaja, lika bra, då slipper det bli typ slaggis på skolan på tisdag. For dit med Johanna då, och då var Marie och Ebba redan där. Efter en liten stund kom Frida, och senare även Moa och Tea. Sen for Frida och vi satt och flummade och tog kort på allt. Anton anslöt sig till flocken där någon gång också, det var najs. Och Frida hann komma tillbaka. Vid åtta for jag och Johanna hem och åt, och nu har jag gjort det.
Jag är glad. Jag fick en uppkörningstid för moppen, fredag klockan 12. Så ni kan ju stanna inne mellan tolv och två då? Försiktighetsåtgärd bara.
By the way, är det bara min statisktik som inte syns? Aja.






mobilkamerakvallan. orkar typ inte med bilden på ebba och anton, ebbas fot och den sista på anton. söta!

Kommentarer
Postat av: ebba

fick för mig att dra en stekarpose på första bilden må jag säga

2011-06-02 @ 10:28:52
URL: http://ebbagrankvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0