J U S T B E L I V E I N Y O U R S E L F A N D I T W I L L B E O K A Y .

hej snyggingar.
vet att jag är sämst på att uppdatera, förlåt.
iallafall, var å tränade för ett tag sen, gick ändå helt okej. sista träningen innan dm, lovely. känner taggen som fan, vet dock it hur det kommer gå. ni kan kanske få resultat och sånt när vi är där, beror på hur mycket jag orkar och om ni ens vill veta? har träningsvärk som jag vet it vad i låren från skidorna igår, åkte 9 km, stolt typ, haha. men nu ska jag plugga engelskaglosor och lite so om jag känner för det, kommer hur som helst missa säsongspremiären av grey's anatomy. bajs. okej då vet ni, puss.


titta ebba, en katt som kräks upp en råtta! undra vem som ritat, han/hon var då jävligt duktig i alla fall...

Kommentarer
Postat av: ebi

hahah var hitta du den?!?!

jag tror det är jag som har ritat den ;)

2011-03-17 @ 18:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0