J U S T C H I L L I N '

Handen på stjärten, Heiii. Nä, skojja. Men hej. Är just nu på boden arena och ser hilda spela dm och äter klubba. De har så sjukt goda klubbor här, å de är typ asstora och kostar bara fem kronor, amajgaad. Plus att jag alltid börjar tänka på fotbollslaget och boden cupen när jag äter er sån. Alltså fyra flugor i en smäll, shit asså. Skrev inget igår därför att jag inte hade lust, eller jag hade tänkt göra ett grattis-inlägg till jesper och ida som fyllde femton respektive fjorton år igår, precis som marie tyckte jag skulle göra, även fast jag inte hade sett hennes kommentar igår då jag tänkte det. Och nej Marie, jag duschade inte igår, dock i morse eftersom att mitt hår var allt annat än fint. Kan även berätta att jag och Malin bakade, gjorde en snögrotta (moget, jag vet) och åkte längdskidor frivilligt igår. Vi gjorde också planer inför i sommar, he kom å bli bezthezt. Puss.

Kommentarer
Postat av: marie

hej linaaaaa, jag tycker du ska lägga ut bilden som du tog idag när vi blev utskickade från spanskan hehehehheheeh

2011-03-14 @ 17:15:42
URL: http://marienyman.blogg.se/
Postat av: marie

asså lina! snart blir jag ju förbannad. har suttit framför datan i flera timmar nu och kollat din blogg varannan halvtimme typ, och kommer det nån bild eller? nää

2011-03-14 @ 20:32:37
URL: http://marienyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0