P R O M I S E S

Hej. Ja, det blev ju som det blev med bloggning efter skolan, men min syster var hemma och var sjuk vilket jag upptäckte typ en halvtimma efter att jag kommit hem. Och det betyder alltså att den "bra" datorn var upptagen, alltså ingen bloggning. Förlåt. Speciellt till ebi, jojjo, biffjohn och patrisch som blev lovade en bildbomb från idag då ebi lekte paparazzi för en stund. Men det får lov att bli imorgon förhoppningsvis. Idrotten gick typ helt okej, ramla bara en gång och då var det i nerförsbacke och spåret slutade. Lina + ofrivillig skate eller bara skate what so ever = söt hög på marken. Så var det med det. Åkte med ebi, hon ramla typ fyra gånger, smidig tjej. Fast en av gångerna åkte hon typ, åså försvann bara fötterna och skidorna åt ett annat håll, hon stod typ stilla, och sen låg hon där på snön och skrattade. Ojojoj. Lite kul. Har vart å biffat på lf, sen på väg hem for jag, jojjo och pappa till björklunda och såg då a-pojkarna mötte herrarna. Herrarna vann, oväntat eller hur? Men nu ska jag se lite youtubeklipp eller somna. Får se hur det blir. Puss!

Kommentarer
Postat av: ebi

en gång var tack vare dej, KLUMP....

2011-03-02 @ 07:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0