S T A R T E D O N C E A G A I N B U T N O O N E S E E M E D T O N O T I C E B U T Y O U .

Hej alla. Speciellt förlåtförlåtförlåt till dig marie. Lovar och svär på att jag ska lägga ut bilden, okej? Vet att min uppdatering är ungefär lika bra som kvalitén på dollarstores skruvmejslar just nu, men till mitt försvar sitter jag aldrig vid datorn nu för tiden. Det är alltid någon annan som har den då jag ska sitta, och då den är ledig är det något annat som känns mer lockande. Så, för fyrtioelfte gången, förlåt. Min favoritblogg har också slutat uppdaterats och då känner jag liksom inget sug av att blogga själv. Lägger in bilden jag lovat marie så snart jag får datorn. Puss.

Kommentarer
Postat av: marie

jag trodde min blogg var din favorit, men visst..

2011-03-14 @ 21:29:32
URL: http://marienyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0