W E L L , I S U C K A T T H I S S H I T .

hej. jag vet att jag är jävlat sämst på att blogga, men jag orkar inte typ. marie, jag vet att du vill att jag ska blogga å allt det där. men jag vet inte om jag orkar göra det längre. kommer väl något inlägg då och då, när jag känner att jag orkar och har något att skriva om. bara ni vet så har jag fått värsta blogglusten varje gång efter att jag skrivit liknande inlägg, så vi får väl se om detta inträffar ännu en gång eller om det blir undantaget som bekräftar regeln.
hur som helst, kan berätta lite roliga saker som inträffat sen sist.
vi tog dm-silver i svappavaara, underbart. i måndags gick jag på stan med moa efter skolan, köpte mig ett nytt headset eftersom mitt gick sönder i lördags. (jag var alltså utan headset i nästan två dygn, ni kanske inte förstår hur jobbigt detta är för mig, jag har alltid, och då menar jag alltid, med mig mitt headset överallt. jag får typ panik utan det, min mobil känns lixom bara hälften så värdefull då.)
i tisdags for jag till boden och spelade match med läns, gick typ ganska bra. fick den första utvisningen av alla i länslagströjan. haha, klockrent att det ska bli just jag också.
onsdagen spenderades på prk under friluftsdagen, det var så sjukt kul att rida igen så det finns inte. har saknat det mer än jag förstått. sen på kvällen hade vi lagmöte och träning som roger höll i. det gick så sjukt dåligt hela träningen + att jag skrattade hela tiden typ. å så gjorde vi nån övning där man skulle springa på kontring med en som jagade en, och om den slog en i ryggen vart man tvungen göra 5 armhävningar och om den inte hann ifatt var den tvungen göra. ja, jag fick typ panik varje gång jag blev jagad, glömde bort bollen och bara sprang och skrattade åt teas min. så amanda tog mig mig varje gång, och sen körde jag asdåliga pass till roger så att amanda inte skulle springa iväg, men det sket sig och jag fick göra armhävningar alla gånger utom den första.
idag har jag varit hemma och varit sjuk. typ legat i soffan och sett tv och haft mammas dator i knät hela dagen, och snytit mig var tionde minut ungefär. hade tänkt att det ska bli bättre till imorgon, pallar it vara hemma, för jag blir typ hyper på kvällen då. (förlåt om jag lejdade mig allt för mycket i chatten henke. :-) )
nöjd nu marie? du kan då it klaga på att det är för kort text i alla fall! men som sagt, kommer kanske blogga då och då. time will tell, pusshej alla söta där ute. ♥


mitt å lollos praktiska prov på hkn förra veckan. mvg för uppläggning, lätt!


johanna nån gång i bussen på väg till kiruna i fredags.


jag och lollo igår på prk, HAHAHAHAHAHAHA ork it med lollos min! ♥


mästergruppen på ingång. först suddig amanda, sen halva emma, sen sofia i 6an trorja och sist johanna. kan ju berätta att de typ aldrig ridit förr, men de var duktiga om man tänker så! :-)

Kommentarer
Postat av: marie

ja, jag blev nöjd, och jag ska allt få dig att fortsätta ;)

2011-03-24 @ 21:58:43
URL: http://marienyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0