Vi gråter tillsammans.

Hej. Idag blev jag väckt vid tio av min käre far och då grattade vi mamma på mors dag. Hon fick en borste, en tekopp, en disktrasa (fint alltså), en fotkräm, en ansiktsmask och ett pulver man ska sätta i fotbadet. Fina presenter, visst? Sedan kröp jag in i min Ziperall som jag fick i fredags och vid tolv åkte vi till mormor och morfar. Där fikade vi, jag tog lite kort och bara chillade och lyssnade på musik. Kom hem för ett tag sedan, vid kvart i två kanske. Håller på att smsa med John, vi måste göra svenska, men jag fattar it vad som behöver göras. Försökte börja själv, men allt är ju typ klart? Emma lär ju döda oss imorgon men om jag skulle bestämma själv skulle det bara se ut som den gör nu. Men vi får väl se, har iallafall skickat allt till honom nu.
Igår kväll for jag då till Johanna, vi satt typ och pratade i en timme. Du kommer överleva! Ja, men efter det så satte vi på American Pie: Beta House och fortsatte prata litegrann. Vid elva kom hennes mor och far hem och då satt vi och pratade med dem och jag fick flashbacks från när jag var typ 8, haha. Kring tolv for jag hem och la mig i soffan och såg lite tv och vid ett gick jag och la mig i sängen och somnade.
Jag hade tänkt fara ut och springa idag, eftersom att våran träning är inställd, men självklart regnar det då. Och jag har ingen lust att springa i regnet. Så det lär ju inte bli, fuck life. Men vi får väl hoppas att det är tanken som räknas? Puss.


just walk away, save yourself from the heartache.

Kommentarer
Postat av: lollo

fan va söt du är;)

2011-06-01 @ 12:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0